Jumaat, 11 Disember 2009

Pendekar Pagi SIRI 2

Seawal 5.50pg kami sudah ready dengan pedang samurai masing2...hari ni ayam bangun awal sikit sbb holiday nk bwa anak2 cari semut n cacing,kami yang masih betai mata x sabar2 menuju hot spot masing2 nampaknya air di SnakeHead River pg ni agak surut arrrrggggg persetankan sume itu yang penting cuba...Lets Goo!!!

Spot depan kami bediri ja pn ada haruan yang samseng buat kejutan 2-3x Strike..baling lure punya main jauh,tau2 strike depan2 saja..

samseng 1st yang tergoda dengan cik kudung (lure katak la,pangilan bro mizlan),Ni hasil Unjunan Lure Froggy Eupro di celah2 Rumput..







Saiz Bole Tahan..



Setiap kali strike kami akan membiarkan dulu dlm 2-3second Dan selepas tu Terpulang la pada cita rasa masing2 nak sentap cara okubo ataupun cara matsutani...





Yezzz...hasil 2nd..Ikan ni membuat sambaran di celah rumput tebal..nasib bek bukan saiz2 monster..klo x terpaksalah mengunakan teknik okubo atau sewaktu dengannya untuk menariknya keluar.







Saiz kecil sedikit dari yang 1st







Pastikan Boga grip Anda tidak merosakkan gigi haruan.kalo x akan adala generasi Haruan Rumpang (xda gigi)..







waaa..ni la Samurai Labuan,bro mizlan!!Banyak dpt Strike tp telepas..xpa bro pagi esk masih ada!!Resepi Cik Kudung dari mu amat berkesan..thanx bro










Jam 9 pagi Matahari pn dah Meninggi..so sebelum warna kulit Menjadi warna kulit dalak Bagus CHowww...Dan Kami Labuan SnakeHead Caster berpuas hati dengan rezki yang diberikan..moga2 kami akan terus maju dlm sukan ini..AMIN..ok GUys salammm..
HARUAN-DALAK:pangilan Penduduk Labuan









Tiada ulasan:

Catat Ulasan