Rabu, 3 Mac 2010

Malam Si Kerapu Dan Si Merah

Hahahaha..ni la dinamakan dua alam..selain Memancing saya juga merupakan seorang photographer yang x bertauliah hehehehe..Gambar ni diambil di pantai Taman damai Labuan.
Ni la dinamakan rezeki,selesai dari melaksanakan segala tugas di pejabat,saya terus ke Taman Damai untuk shoot Sunset..Selepas tu saya Mencuba Nasib di Lubuk Kegemaran saya,Hajat di hati nak menduga Cik putih,baru 2 kali cast skreeeetttttttt.....bunyi drag,rupanya sang kerapu batang yang tergoda dek lengokkan Sure Catch Gobimaru 90mm..

Inilah Kerapu terbesar saya setakat ini...



Arus sungai mulai bergerak pasang,tiba2 brader Raymond dalam diam tengah layan merah..patutlah lain macam ja bunyi orang sebelah ni..cayalah bro..saiz bole tahan tu..



Ni la hasil kami pada malam tersebut,bole la tahan..yang penting dapat turun mancing n dapat release tension..


Raymond Jr dengan sang kerapu...ni la dinamakan Bapak Borek anak Rintik..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan