Ahad, 13 Disember 2009

Mak Janda Muda

Pagi Ahad 13 dis 2009 aku secara solo membuat trip ke sungai,jam 6.10 pg aku dah mula terpacak di tembok kesanganku yang dah banyak berjasa hehe aku n mat bottom berjuang pagi tu..ku tingok dorang dah naik ikan tapi aku masih 0..Sungai Genggarak Kat Area Kg Tanjung aru,menjadi Lubuk tempat aku mula belajar cast sekitar tahun 2006...banyak gewang2 dah jd arwah di sini sebab time tu aku masih tatau apa2..
Cik Merah yang comel..membuat frenzy depan mata..so pa lagi aku pn frenzy la juga..kecuaian ku menyebabkan cik merah ni sempat membelit di batu dan tersangkut pulak di tali pukat2 lama..aduss...tpksa aku turun ke air separas pinggang 2uk menjemputnya naik ke atas hahaha..

Gewang ofmer Jerker..dah banyak kesan gigitan cik merah..


Jam 7.30 tetiba hujan turun Pukat man dengan aku2 sekali pn chow dari situ..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan