Rabu, 24 Februari 2010

AnTRax SnaKeHeaD

Jam menunjukkan 6.10pm..fuuhh belum terlambat lagi untuk mendalak..saya bergegas keluar dari opis tujuan cuma satu untuk mendalak...jom jom jom cast...
Saya melihat keadaan air disitu agak keruh dan teda kelibat yang seakan2 Dalak..emmmm cuba ja lah..First Cast zuuuuusssss Sang Buyun di baling jauh..X di sangka tiba2 TUUUUFFF pada balingan pertama huhuhu buyunku kena lagi...

Gambar Jarak dekat Dalak dan Set yang digunakan Hari tu... Daiwa Megaforce Plus TSH L + Relix Gladiator 8-16 + 20lbs Power pro + BUYUN = Dalak 400g


Patutlah x Kuat melawan,rupanya Dalak ni tertelan buyun...Lemas Agaknya tu.. selepas tu second cast zuuusssss tekkkk..alahai knp ni..oooo sarang burung rupanya hehehe..3rd cast buyun terbang jauh,on da way si buyun nak kembali kpd tuannya ada kelibat dalak mengejar peeehh kompom meletup lagi buyunku...puuusssss sekor dalak melompat,aik knp x mkn?ala rupanya2 dia bersama geng2nya betempiaran lari sbb tkt kt buyun Ingatkan nak sambar..alahai perasaannya aku.. : <




Lubuk ni di beri nama ANTRAX,Kerana Dalak yang diperolehi mempunyai bintik2 putih di ekor,sirip dan badan.Mungkin juga akibat dari sisa Pembinaan yang bertoksik mengalir masuk ke dalam kolam ni..Seperi besa walaupun dalam keadaan macam mana pun Dalak tu saya akan melepaskannya kembali..Pada jam 6.35 saya pun Gerak balik..hehehe Bubye











Tiada ulasan:

Catat Ulasan