Isnin, 8 Februari 2010

Trip Orang sakit

Hahaha ni la muka orang sakit perut huhu..dari opis lagi aku sakit perut,sampai rumah aku jadi lemah semacam,dan dijadikan cerita terpaksalah aku melepaskan semuanya di BANK cimb..xda mood nak cast..tapi boring jua,aku ada masa 15minit lagi sebelum magrib.so nak lepas gian depan rumah ja la!!!...Di set ku sedia tergantung buyun so pa lagi Jangan Pedol...
3x Strike petang tu...hanya sekor berjaya didaratkan..mungkin ikan yang sama..

Ku lepaskan kembali


BUBYE.....!!!!!



Nampaknya minatku terhadap buyun semakin menjadi2...tp xpa ada gunanya tu..




X lama selepas tu aku pun balik sebab azan magrib sudah dilaungkan..
sampai berjumpa lagi!!!yeeezzzzaaaaahhhhhh



1 ulasan:

  1. cayalah bro..parit depan rumah pun leh naik dalak!...kau mmg otai buyun bro!

    BalasPadam